Tävling och sen massa jobb!

I lördags var det dags för säsongsdebuten, mjukstartade med LA:1. Skulle ridit MSV C men det byttes klasser så det fick bli denna. Första klassen gick sådär hela programmet var riktig mellanmjölk, inget vidare bra och inget katastrof. Resultatet blev 64% och första utanför placering. Ryckte upp mig lite till andra klassen och red bättre vilket resulterade i nästan 69% och en VINST! Ändå ganska trevlig start på säsongen. Att det gick så bra berodde nog på alla mina hästskötare, hela tre stycken fick jag med mig. Snacka om lyx! Jag som är van att åka själv ;)

I övrigt är inte denna veckan så spännande förutom fredag då händer det grejer ;) annars är det jobb, jobb, jobb. När jag ska hinna rida vet jag inte men men det ger sig... Tur det inte är någon tävling eller träning denna veckan.

Lilleman fyllde hela 8 mån igår ska inte säga igen att tiden går väldigt fort, det blir tjatigt ;) Han visar prov på ett väldigt humör när han inte får som han vill. Blir galen när man tar ifrån honom saker som han inte får leka med. Humöret måste komma från pappa för jag har då aldrig sånt humör! /JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0