Årets kortaste...

Pass! Japp det red jag i paddocken i fredags kväll. Jag brukar inte va så klen när jag rider men efter 10 min kunde jag inte röra mina fingrar så det blev ett kort pass. För att inte göra om samma misstag i lördags höll vi oss inne då istället. Det blev ett ganska lyckat pass och han kändes fin trots att han tagit det lite lugnt nu ett tag. Just nu har jag ett sjukt sug efter att komma ut och tävla, blev riktigt besviken när jag insåg att jag förmodligen inte kan göra min första start förrän i april. Ibland går livspussel (jobb) och hästeri inte hand i hand. Men vi får jobba på så länge så får vi se när det blir!

För övrigt har jag provat en ny sadel ett par dagar, jag har det ganska väl förspänt på den fronten då två av mina bästa vänner säljer just sadlar. www.sadelkammaren.com Min älskade Jaguar har vart bra ett tag men nu verkar den tyvärr inte funka längre.

Idag är jag tillbaka på mitt jobb, första gången sen i juni som jag går upp tidigt för att jobba. Kul på ett sätt men det är fantastiskt att få ha så mycket tid hemma men sina barn som man faktiskt har möjlighet till i Sverige. Lite trött är jag eftersom lilleman fortfarande käkar en del på nätterna men jag jobbar inte så länge för sen ska vi på babysim.

Bilden är på sadeln jag provar, den är något vid därför har jag lagt en handduk i framkant. Han har lite han behöver fylla ut så att den är lite vid gör honom gott. /JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0