Lyx!

Blev lite bortskämd av en stallkamrat idag som passade Milliam en stund. Jag passade på att ta en sväng i skogen med hundarna. Lyxigt att kunna rida i skogen en vardag när det är ljust. Milliam skötte sig ypperligt och sov hela tiden ;)

Kvällen tillbringades med min lilla familj, vi tog en promenad och sen lagade mitt hjärta en fantastiskt god gulashsoppa. Kvällarna går alldeles för fort tyvärr! Det känns som att tiden skenar fram som ett okontrollerbart snabbtåg. Snart är det ett halvår sedan lilla Milliam såg dagens ljus. Jag är förvånad över hur enkelt det här första halvåret har gått. Visst små barn små problem, men ska man tro allt man läser och hör trodde jag att jag skulle vandra omkring som en zombie. Det krävs ju såklart lite mer planering när man har en liten och ett såpass tidskrävande intresse men det är värt det tusen ggr om! /JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0