Snopet!

När det började ösregna igår tänkte jag, härligt då kan jag ut o galoppera imorgon. Mina planer reviderades snabbt när det sedan frös på. Fick bli en skrittur istället. Passade på att motionera dom små svarta (blåa) samtidigt. Bästa sortens effektivitet! Gårdagen blev en vilodag för mr Suchen. Vi var på introduktion inför babysimmet med start söndag. Jag tror lilleman kommer att älska att plaska runt precis som sin mor. Har en stark känsla av att jag var delfin i mitt förra liv eller kanske snarare en valross för vidare graciöst ser det ju kanske inte ut. Ångesten inför att klämma ner sig i bikinin är total. Funderar starkt på att införskaffa en våtdräkt eller varför inte en burkini. Jaja har man fött barn så har man. /JL


Kommentarer
Postat av: Carro

hahahahah, burkini!

2012-01-16 @ 08:21:09
Postat av: Isacs Mamma

Hi hi önskar dig en fin dag!

2012-01-16 @ 08:45:17
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0