Trött!

Första dagen på mitt nya jobb igår gick bra. Många nya namn på elever och hästar då jag börjat som instruktör ute i länghem två kvällar i veckan. Allt flöt på fint och eleverna skötte sig bra. Idag var min andra dag där ute och nu kunde jag iaf alla hästarnas namn. Kan tillägga att jag är precis värdelös på namn, är en sån där hemsk person som skakar hand och hälsar men två sekunder senare har jag glömt personens namn. Shame on me! Livspusslet mamma, sambo, djurägare, ridlärare har fungerat fint tack vare en stackars sambo som får åka till gymmet kl 6 på morgonen och en snäll medryttare. Jag känner mig fantastiskt bra på att utnyttja folk ;) Skämt åsido detta är något jag tycker är fantastiskt kul och bra sätt att dryga ut föräldradagarna på. Men eftersom jag numera inte är van att stå upp och tjata på folk 5 timmar per kväll är jag helt slut. Nu blir det 5 min slötittande på tvn ifrån min sida av sängen, sen sova. /JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0