Long time no seen!

Hmm nu var det ju ett tag sen igen. Sen senast har lilleman börjat krypa ordentligt, han har ställt sig upp och jag har slutat amma. Han är stor kille nu och jag är fri att åka iväg lite längre stunder om jag vill ;)

Suget efter tävlingar är numera helt sjukt stort. Jag tror det beror på att det inte blev så många förra året. Suchen börjar kännas riktigt fin, det är mkt som har förbättrats sen förra året. Jag hoppas givetvis att det ska ge resultat på banan också. Suchen kanske aldrig kommer bli hysteriskt pigg och känslig men han börjar bli riktigt trevlig! Ska inte heller glömma att det finns gång så det räcker till för mig. Den här veckan har jag ridit dressyr ganska flitigt, kanske kom jag på att jag borde jobba på när jag anmälde till första tävlingen. Planen är att det ska bli i mark i mitten av april.

Jag får ju erkänna att vissa dagar när jag ska åka iväg o jobba på kvällen kan det bli tajt med ridningen. Jag får ju anpassa mig efter lillemans sovrutiner, men det är så värt det! Barn tillför en massa fantastiskt.

Dagen tillbringades i Alingsås strosandes på deras mysiga gator. Pizza förtärdes på en mysig pizzeria, hmm jag som började mitt nya liv i måndags. Okej lördag är syndardag men sen ska degen bort! Jag har laddat ner en kaloriräknare till hjälp, jag uppdaterar om det blir ngt resultat ;)

Idag började förresten Milliam sin ryttarkarriär, han invigde sin gunghäst! /JL


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi Dahlgren

Hej. Hittade din blogg av en slump. Läste vad du skrivit i jan, om din hästs förflutna. Har haft samma problem med Buganto. Ngt hände då förra äg. hade honom till förs. nere i Skåne. Det har jag kämpat m. i 4 år. Kan komma ibland, då han uppleversig pressad. men det måste han ju lära sig. Är lite som din, måste varje dag sätta energin i honom, eftersom han själv inte gör det. Lycka till m. din Ann-Sofi

2012-03-11 @ 10:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0