Tävlingsplanering!

Jaha idag har varit en mötenas dag. Först var det personalmöte, på kvällen var det dressyrmöte. Lite halvtaskigt med folk på dressyrmötet men men hoppas det blir bättre uppslutning så småningom. Det gäller ju att engagera sig lite för att det ska hända något, man kan inte bara förvänta sig att andra ska ta tag i saker. Då skulle det inte bli många tävlingar. På Ridskolan sitter det en lapp med några kloka ord i stil med "jag undrade varför någon aldrig gjorde något, tills jag kom på att denna någon var ju också jag". Vi bestämde även vilka som kommer rida i laget första omgången, det blir bl.a. jag. Jag är med första omgången i div II men sen koncentrerar jag mig på MSV C.

Igår kändes Suchen som en träbock när vi startade men han avslutade som en riktig fining! Man har en grym ridkänsla när han är som han ska. Just nu ligger mkt fokus på rörelser ffa byten o skolor som det har gjort ett tag tillbaka men det tåls att tränas på.

Nähä dags för kvällsturen med dogsen sen sova. Imorgon är det fullt upp, mammapromme, en bror som har kalas, hästnördskväll med tjejerna från stallet mm.

/JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0