Dagens insikt...

Är att om man använder båda skänklarna lika mycket så ska du se att hästen blir jämnare i båda varven. Ja hmm... Ibland behöver man verkligen tänka till lite, jag har tyckt att Suchen vart lite svår i vänstervarv ett tag. Jag vet ju "tyvärr" att det inte beror på hästen utan att det SIS (skit i sadeln) så att säga. Men ibland tar det uppenbarligen ett jäkla tag att komma på hur man ska lösa problemet. Men se idag kom jag på det jag kom på att och hur jag skulle använda min vä skänkel och så vips så blev ju allt betydligt bättre. Det blir liksom en skrämmande insikt att man inte ens kan rida rakt fram i vä varv när man har tänkt att debutera MSV B inom rimlig framtid... Förhoppningsvis har jag inte glömt detta till imorgon så vi kan jobba vidare helt enkelt.

Nu fortsätter söndagen med söndagsmys. God mat och lite film, jag gillar söndagar!

/JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0