Späckat schema

Jobb, hämta lilleman på dagis, hem, käka mellis, köra lilleman till farmor o farfar så jag kan rida, rida, hålla träning, hem, bli serverad mat i soffan under en varm go filt med en skräckis på film. Ja det var min dag det. Kvällarna går så fort man ska hinna va mamma, rida, vara tränare och givetvis en bra sambo ibland ;) Det gäller att ta tillvara på all tid på bästa sätt. Lite lyxigt med barnvakt idag bara för att kunna rida men vi är rätt bortskämda med det. Lillen älskar verkligen att åka till farmor o farfar.

Dagens dressyrpass byttes ut mot ett hoppass. Jag har inte hoppat på över ett år och Suchen är nog hoppad Max 10 ggr så vi tog det lugnt med småskutt men roligt var det! Får nog se till att hoppa lite oftare för det är nyttig träning, kanske kan få min segis lite kvickare i fötterna.

Dags o ta natt nu jag är dödstrött o ska upp tidigt.
/JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0