Brrr...

Nu är vintern här på allvar och det känns som att den tänkt stanna ett tag. Min eftermiddag igår bestod av lektioner i ett iskallt ridhus, ett dopp i bubbelbadet satt fantastiskt fint efteråt. Jag tycker sällan det hjälper med bara en varm dusch när man är kall ända in i märgen. Jag har ambitiösa elever som tränar på trots att termometern visar
-15. En av dom hade dessutom tänkt skritta till ridhuset, 35 min enkel väg. Det löste sig med bil i sista minuten som tur var, hon hade ju vart en isbit annars stackarn.

Suchen fick vila igår, jag hann helt enkelt inte med att rida. Idag har jag mamma - son tid så min duktiga Medryttare har hand om Suchen. Utan henne hade jag nog inte fått ihop vardagen. Hur mkt man älskar sitt intresse så får man aldrig tillbaka tiden med sina barn. Låter som en klyscha men så sant!

Nu blir det soffmys för mig o Milliam, eller ja mys och mys. Har en 1,5 årig ligist som just nu verkar göra allt han kan för att slita av allt mitt hår...

/JL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0