Dags att sparka igång bloggen igen?!

Hmm jag blev inte så aktiv som jag hade tänkt på den här bloggen men jag kanske ska ta och sparka igång den nu igen. Det har ju nästan gått ett år sen jag skrev sist så nytt år NYA möjligheter.
 
Livet rullar på i en takt som aldrig förr. Sen sist jag skrev så har jag skaffat mig ett nytt jobb, Milliam har hunnit fylla ett år och börjar på dagis på tisdag. Jag har givetvis kvar Suchen, även om hösten kändes rätt seg på hästfronten. Jag har vart sjukt omotiverad sen sista tävlingen i somras och jag har bara dragit runt med ett dåligt samvete för att jag ridit för lite, umgåtts med familj och vänner för lite. Nu har jag bytt stallplats så jag står återigen inne i stan för att få det närmare och motivationen har återvänt. Just nu är jag galet taggad och jag skulle helst vilja rida dressyr varje dag.
 
Min häst är fantastiskt kul att rida just nu! Bytena börjar bli bättre och bättre och vi leker lite med lite enkla "serier" ibland för skoj skull. Ibland går det fin fint och ibland blir det bara pannkaka men det bjuder vi på ;) Framförallt känns han väldigt mjuk och trevlig just nu.
 
/JL

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!
Vem tränar du dressyr för?
Mvh Linda

2013-01-06 @ 22:42:48
Postat av: Jennifer

Jag tränar för en tjej som heter Chris. Hon har bott i England i många år så jag kom i kontakt med henne IOM att en stallkompis har jobbat hos henne. Vem tränar du för?

2013-01-07 @ 09:04:50
Postat av: Linda

Okej, jag letar tränare. Var håller hon till?

2013-01-07 @ 11:53:18
Postat av: Jennifer

Hon kommer till oss i Borås :)

2013-01-07 @ 20:47:22
Postat av: Linda

Vilken nivå måste man vara på för att få vara med och träna för henne? Fast hon kanske är helt uppbokad när hon är där? Kommer hon till Borås ridhus?

2013-01-07 @ 21:39:17
Postat av: Jennifer

Man måste inte vara på någon särskild nivå hon tar sig an alla ekipage. Hon kommer till Sparsör så inte till Borås ridhus, vart håller du till?

2013-01-09 @ 07:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0