Inlägg nummer två

Jag fortsätter trenden även om jag förmodligen inte bloggar allt för flitigt om man jämför med de som ligger i topp här ;)

Dagen på jobbet gick fort, jag begav mig direkt mot turistbyrån för att hämta ut min Göteborg Horse Show biljett. Döm om min förvåning när turistbyrån helt plötsligt hade flyttat till nya lokaler. I fredags låg det i stan och nu vid resecentrum. Till vår stora besvikelse var biljetterna på lördagen slut så i år blir det ett torsdagsbesök. Dressyren är givetvis det som drar!

Apropå dressyr fick det bli ett pass i ridhuset idag. Fortsatt fokus på byten och lite mer samling. Idag fick vi till två fina byten i vart tredje, wihoo vad min häst är bra! Det är ju egentligen ingen panik med seriebyten men det är rätt kul att leka med.

Dags för natten!

/JL


Kommentarer
Postat av: JennyM

Haha tack Jennifer :) Jo men jag ska vara kvar och tävla för Borås.. Ja, alltså det ska ju bli ganska skönt att slippa vissa haha om man får säga så? Nej men det känns som att det kan bli bra nu faktiskt och Borås är ju trots allt en klubb med bra förutsättningar..
Det verkar gå bra med din vackra pålle iaf ser jag, himla roligt! :)

2013-01-10 @ 01:49:31
URL: http://jmdressyr.blogg.se
Postat av: JennyM

Ja jag är gärna med och hjälper till lite på tävlingen, hade ju gärna velat starta min i någon klass sådär men det går ju hinna med annat också så.. Jag hjälper gärna till så gott jag kan :)

Tack, ja jo han är väldigt trevlig när han vill :) Sen vet man ju aldrig vad det kan bli av han men detdär får man ju se.

2013-01-11 @ 02:17:23
URL: http://jmdressyr.blogg.se
Postat av: JennyM

Jag tränar ju för Peter :) Men blir ju som sagt lite svårt om jag inte får vara i ridhuset, skulle dock bli väldigt förvånad om dom inte löser det men hon har inte ens svarat på mitt mail än så hon verkar inte jättepigg på det.. Vem tränar du för nu?

2013-01-24 @ 07:37:04
URL: http://jmdressyr.blogg.se
Postat av: JennyM

Ja men just det, det visste jag ju :)
Jag älskar Peter! Bästa tränaren jag haft, han är noggrann och känns så himla seriös.. Det ska dom väl göra, men han skickar ut papper som man får fylla i nu i början av året för att skriva ner mål och allt sådant skoj. Sedan går han igenom allt för att sätta bra gemensamma mål. Nu har ju inte jag tränat för honom jättemånga gånger men tydligen har han även utvärderingar emellanåt där han går igenom allt igen.. Bara en sådan sak?!
Sen är han ärlig men ändå himla go, nej jag är så himla nöjd :)
Har däremot hört väldigt mycket gott om Chris, tänkte jag ska försöka komma och kika på någon träning någon gång faktiskt. Alltid roligt!

2013-01-24 @ 07:49:10
URL: http://jmdressyr.blogg.se
Postat av: JennyM

Han är där varannan tisdag, nu har jag ingen riktig koll vilken tisdag men tror det är nästa vecka igen. Han brukar starta vid 11 ungefär och håller på till 16 tror jag. Dock har han alltid headset så inte så tacksamt att åka och kika på ;)
Ja men jag har hört väldigt mycket bra om henne, funderade på att testa henne innan Peter men det var fullt då sa Carro så fick jag hoppa in som reserv för Peter så blev det att jag fortsatte..

2013-01-24 @ 07:58:20
URL: http://jmdressyr.blogg.se
Postat av: Caroline

Men oj! Har du uppdaterat? :) Var väl ett tag sen i och för sig. Fniss :)

2013-01-24 @ 08:17:45
URL: http://carolinelindh.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0