Semester!

Vi gör ett nytt försök...

Sedan jag skrev sist har vi hunnit med en hel del tävlingar där vi mest koncentrerat oss på MSV B. Det har gått riktigt bra och jag är galet nöjd över vår första säsong i dessa klasser.

Senaste tävlingen var ett meeting i Falkenberg där vi avslutade starkast med en fjärdeplats i B:4. Mycket tack vare vår fantastiska tränare Carl Hedin. Jag insåg verkligen skillnaden mellan när jag verkligen RIDER o när jag inte gör det...

Just nu har hela familjen semester så då blir det verkligen till att kombinera hästeri med semesteraktiviteter, det blir en härlig mix.

Nu är det dags att stiga upp och njuta av sista dagen i Norge för den här gången. Fantastiskt vackert land för övrigt!

/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0